Domeček pejska a kočičky

05.11.2015 18:13

Naším druhým úkolem na PGR byl namalovat a nakreslit domeček pejska a kočičky. Vytvářeli jsme celkem dva obrázky. Oba obrázky jsme vytvářeli v programu Malování. Celou hodinu nám pan učitel promítal na zdi předlohu podle které jsme ty obrázky museli vytvářet. Ten první byl nakreslený pomocí rovných čar. Zvolili jsme si libovolnou čáru co nám nabízí program Malování. Např.: Rovnou čáru kterou jsme jenom natáhli a bylo to. Tu jsem využila na trávník , plot a domeček. Potom tam byla čára která se dala ohýbat jakoby do "kruhu". Tu jsem využila na sluníčko a mraky. Druhý obrázek jsme vytvářeli  pomocí myší. Zvolili jsme si nástroj kterým jsme chtěli kreslit a vybarvovat. Já si na kreslení domečku vybrala tužku, ale mohli jsme i něco jiného. Na vybarvování jsem si zvolila plochý štětec takový ten co se používá na výtvarku. Vybarvovalala jsem s tím okna, barvu toho domečku , střechu , plot , slunce a trávník. Docela jsem s tím přetahovala ale to vybarvení tím štětečkem vypadá pak docela pěkně. Jakoby jsme to vybarvoali na výtvarce až na to že jsme to vybarvovali na počítači v programu. Štěteček byl zajímavý tím , že po nějaké době přestal malovat. Je to tím, že i na výtvarce vám dojde barva na štětci tak i tady na počítači v programu u štětečku vám dojde barva. Je to docela zajímavé.  

Podle mého názoru se mi spíše povedl ten obrázek vytvořený rukou. Je sice křivý , nerovný ale na pohled docela pěkný. Trval mi déle než ten s rovnými čarami. Docela se mi vytvářel špatně protože jsme ho kreslili vlastně od ruky ( myší ) a jak jsme měli málo místa tak se nám špatně pohybovalo s myší. Ten druhý se mi taky líbí ale méně. Spíše se klaním víc k tomu od ruky. Ten druhý má sice rovné čáry ale stávalo se mi že jsem ty čáry přetáhla přes sebe takže to připomíná malinko kolmice . Vytvářela jsem ho kratší dobu než u toho od ruky.