Malujeme zvířátka

15.01.2016 16:51

Naším 6. úkolem na hodině PGR byl klipart. Museli jsme namalovat zvířátko podle postupu který nám pan učitel promítal. Podle postupu jsme poprvé namalovali kočičku. Když jsme si ještě neukazovali postup tak se nám ta kočka moc nepovedla. Pak příští hodinu jsme si namalovali my sami libovolné zvířátko které jsme chtěli např.: koně, kočku, psa a myš. K těm obrázkům pak byl i návod.

Já jsem si vybrala myš. Nejprve jsem si spustila starý program Malování. Vybrala jsem si vhodnou šablonu a tou byla šablona s oválem. Do oválu jsem si udělala hlavu, břicho, ouška, tlapky, oko a čumáček. Hlavu jsem nasadila na břicho trochu šikmě a na hlavu ouška. Abych mohla dát na hlavu i čumáček musela jsem si ho napřed zkosit a pak otočit svisle aby byl šikmý a směřoval nahoru. Když už jsem měla zkosený čumáček tak jsem si ho posadila na hlavu blízko ke krku. Pak jsem si tlapičky umístila na břicho a na tlapičkách udělala drápky pomocí křivkou. Tlapky jsem pak samozřejmě umístila k břichu. Ocásek jsem vytvářela pomocí křivkou. Ocásek jsem malovala do tvaru "S". Oko jsem udělala pomocí oválu. Oko jsem pak umístila na hlavu. Pak jsem vygumovala přebytečné čáry, které se museli vymazat. Pak jsem ještě na čumáčku nakreslila vousky. No a pak už jen stačilo myšku vybarvit do šeda. 

Tady je postup podle kterého jsem malovala - www.esbergen.org/ict_Year_1_and_2/Paint/draw_a_rat.htm

Práce se mi líbila. Určitě se mi tyto typy prací líbí. Jen je škoda, že se mi na konci hodiny vymazala moje myška a pak ji musela domalovat těsně před koncem hodiny takže je "mírně" odfláklá. Ale i tak, doufám, že se líbit bude.